Застрахователните компании обявиха удължени срокове за завеждане на щети от градушка и проливни дъждове между 1 и 5 юли 2017 с цел по-добро обслужване на клиентите. Вижте допълнителните мерки, които са предприети по повод необичайно лошото време в началото на юли.
ДЗИ Застраховане
Срокът за деклариране на застрахователни претенции е удължен до 31 юли. Работното време на Центъра за обслужване на автомобилни щети в София Север, кв. Орландовци, е удължено както следва:
- В делнични дни до 18 ч
- Събота, 8 юли, и 15.07 – от 9 до 15,30 ч
Клиентите, констатирали увреждания, следва да се свържат с Контактния център на ДЗИ 0700 16 166 и да подадат известие за застрахователно събитие, като посочат данни за застрахования обект и наличната застрахователна полица; Клиентите с автомобилни застраховки могат да ползват онлайн известие http://portal.claim.bg/dzi/, с което ще получат предимство при регистрация и извършване на оглед в Център за обслужване на щети София Север (кв. Орландовци). За щети по имуществени застраховки,клиентите могат да използват директно услугите на Контактния център на ДЗИ 0700 16 166, за подаване на известие.
Алианц България
ЗАД „Алианц България“ увеличава срока, в който ще се приемат регистрации на щети на до 15 дни. За по-бързо обслужване и улеснение, клиентите на Алианц могат да регистрират щети и да получат повече информация на тел. 0800 13014.
Булстрад Виена Иншурънс Груп
ЗАД БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП УДЪЛЖАВА СРОКА ЗА РЕГИСТРАЦИЯ НА ПРЕТЕНЦИИ свързани с посочените събития ДО 18.07.2017 Г. Допълнителна информация можете да получите от Контакт центъра на дружеството денонощно, седем дни в седмицата, на телефон 080011111, на телефоните на всички офиси на ЗАД Булстрад Виена Иншурънс Груп и на сайта дружеството – www.bulstrad.bg