Недоволни шофьори със стотици нарушения и водачи със слабо зрение, които настояват за обезщетение. Това са само част от поредица истински истории със застрахователи, публикувани в сайта www.notalwaysright.com. Изданието публикува най-различни истории с клиенти, които невинаги са прави. Ето някои от тях.
Скъпа премия
Клиентка на застрахователна компания се обажда с оплакване, че премията й е станала прекалено висока. След кратък преглед се оказва, че дамата е регистрирала множество инциденти и нарушения и ръстът е основателен. Това, обяснява служителят в застрахователната компания, е най-лошото шофьорско досие, което съм виждал. Разговорът протича по следния начин:
Клиентка: Какво може да се направи, за да не плащам толкова много?
Служител: Тъй като вашето досие е причина за високата премия, няма никаква възможност да се намали цената, докато историята ви не се подобри.
К. Но трябва да има нещо, което може да направите..
С. Проверих цената и е точна. Не мога да направя нищо повече.
К. Има ли нещо, което аз мога да направя?
С. Наскоро ходили ли сте на преглед при лекар, за да установи дали има някаква физиологична причина да изпитвате трудности при шофирането? Може би трябва да обмислите да използвате обществен транспорт, поне докато оздравеете.
К. Нищо ми няма на здравето, и няма да спра да шофирам!
С. Ако наистина не може да спрете да шофирате, предлагам да се запишете на шофьорски курс или такъв за подобряване на уменията.
К. Шегувате ли се? Аз съм добър шофьор! Всеки понякога се забърква в неприятности.
Не видях колата!
Възрастна клиентка се обажда в застрахователната компания да се оплаче от поскъпването на полицата си след инцидент, при който излиза от пътното платно и удря друга кола.
К. Знаете ли, аз съм наистина добър шофьор. Просто не видях другата кола, тя дойде от нищото.
С.Сигурен съм, че ако я бяхте видели, нямаше да излезете от платното.
К. Много от съседите ми си продадоха колите и пътуват с автобуса. Няколко линии минават покрай нашия комплекс. Но аз не мога да пътувам така, тъй като вече не виждам добре. Табелките на автобусите са толкова дребни, че не мога да прочета накъде отиват..
С. …